Visa ett inlägg
Oläst 2013-09-17, 08:48 #4
naredi naredi är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 286
naredi naredi är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 286
Citat:
Ursprungligen postat av Binero Visa inlägg
Det är tyvärr så att vi haft en del problem med faktureringen. Vi har pressat vår leverantör i frågan och det jobbas just nu mycket intensivt med problemet.
Varför ska ni ALLTID skylla ifrån er? Det är alltid någon leverantör som gjort fel. Är inte ni ansvariga för att välja leverantörer? Vågar ni inte ta på er misstagen utan att skylla ifrån er? Ett tips för att skapa förtroende är att göra just det.

Citat:
Ursprungligen postat av Binero Visa inlägg
Tur i oturen, när vi går igenom faktureringen är det inte en stor andel av våra kunder som drabbats vad vi kan se.
Om ni nu går igenom all fakturering (gissar att ni gör det med automatik?), kommer ni att kontakta alla drabbade och betala ut ersättning?
naredi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat