Citat:
Ursprungligen postat av leonard
Shit. Förvånad över svaren i tråden. Själv var jag inte alls så nöjd med loopia. Omständig och krånglig kontrollpanel, frånvarande support när man talade med dem och jag upplevde faktiskt lite downtime. Detta var förvisso snart 2 år sedan och jag är kund hos city sedan dess. Kanske läget ser annorlunda ut idag.
|
Tråkigt att du upplever vår kontrollpanel som omständlig. Om du har tid får du gärna skicka ett PM med de punkter du ansåg det fanns brister i och vilka förväntningar du har på en kontrollpanel. En ny uppdaterad kontrollpanel väntar runt hörnet och vi samlar gärna in synpunkter från alla användare nya som gamla. Just vår kontrollpanel och support är de två punkter som våra kunder vanligtvis är allra nöjdast med i våra undersökningar så det vore väldigt intressant att veta mer om vad vi brast i när du varit i kontakt med oss.
Mvh Loopia AB