Visa ett inlägg
Oläst 2013-07-11, 14:31 #7
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo Visa inlägg
Kontrollpanelen är bra när man förstår sig på den då man kan göra allt i den, men förstår att den kan vara lite svår i början som sagt.
Att man kan göra "allt" är inte tillräckligt. Det går att göra en hel del via kommandoraden i Windows också men de flesta föredrar ändå att använda de grafiska gränssnitt som finns Det krävs också att ett användargränssnitt är intuitivt och användarvänligt. Så är inte fallet med er kontrollpanel. Jag håller med dig om att den fungerar hyfsat bra när man väl lärt sig den men då har man redan skrämt bort en hel del potentiella kunder. Det har blivit bättre i små steg men det grundläggande problemet som jag ser det är själva upplägget med subscriptions. Inte så mycket att göra åt den biten förutom att byta leverantör från Parallels eller bygga om från grunden. Ett annat alternativ skulle kunna vara att behålla subscriptions-systemet i backend men bygga bort detta för slutanvändaren. Det är ganska så träligt att vara så pass beroende av tredje part som ni och många andra webbhotell är. Det tar då evigheter att fixa en så enkel grej som att ge användaren ett felmeddelande när man missar att fylla i personnumret vid beställning av en .se-domän.

Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo Visa inlägg
Ledsen om du upplevt detta problem med vår support, vi har fått mycket bra kritik tidigare från vår engelsktalande personal (som sitter på vårt Amerikanska kontor), som finns på plats mellan 19-08, resterande tid är vår svenska personal på om man hellre vill ha hjälp på svenska.
Ni har också fått dålig kritik Ett problem där är att ni låtit den engelsktalande supporten gå in även på den "svenska tiden" vid några tillfällen. Mig personligen kvittar det men det blir lite märkligt för kunder som har blivit lovade svensk support på givna tider. Ni har också varit mycket dåliga på att informera om den amerikanska supportens begränsningar samt den avsevärt lägre kvaliteten på supporten under inlärningsperioden. Istället började ni omedelbart skryta om "Sveriges bästa support"
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2013-07-11 klockan 14:39
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat