Citat:
Ursprungligen postat av DavidEW
Jag tänkte utöka med ett till webbhotell. Crystone verkade bra från utsidan. Men någon vecka senare sa jag upp det...
Nu vet jag inte hur ni andra tycker om deras kontrollpanel, men jag tycker att den var hemskt att jobba i. Ologiska steg för att köpa en domän, för att inte tala om att lägga upp en ny webbplats.
Jag skulle fråga supporten om just det där med en webbplats och att lägga i en som jag redan äger, en som jag har pekat om från ett annat hotell. Då var det en chattfunktion på sidan och jag hamnade hos någon engelskspråkig kille som inte kunde vad de svenska abonnemangen innehöll. Han förstod inte heller vad jag menade trots att vi chattade i 20 min och jag skrev om och om igen. Nu var det inte fel på min engelska grammatik, utan han förstod inte termerna.
Då insåg jag att det skulle inte gå att arbeta med detta webbhotell i framtiden. Det skulle helt enkelt ta för mycket tid.
|
Hejsan, kontrollpanelen kan vara lite knepig i början men vi har skrivit många hjälpartiklar som vi ständigt förbättrar för att det skall vara enklare att navigera.
Kontrollpanelen är bra när man förstår sig på den då man kan göra allt i den, men förstår att den kan vara lite svår i början som sagt.
Vi jobbar ständigt med vår leverantör för att göra den enklare och bättre.
Ledsen om du upplevt detta problem med vår support, vi har fått mycket bra kritik tidigare från vår engelsktalande personal (som sitter på vårt Amerikanska kontor), som finns på plats mellan 19-08, resterande tid är vår svenska personal på om man hellre vill ha hjälp på svenska.
Om det är något som är oklart eller annat är du välkommen att dra ett PM till mig här eller ett mail på
[email protected] så ser vi till att lösa det och du får hjälp med dom problemen du haft!
Mvh Fredrik