Visa ett inlägg
Oläst 2013-07-01, 22:31 #23
Björklunds avatar
Björklund Björklund är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2006
Björklund Björklund är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Björklunds avatar

Reg.datum: Jul 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Jake.Nu Visa inlägg
Som jag sa så börjar jag aldrig ett nytt supportärende med att vara otrevlig, däremot saklig och har ofta gott om information och ev. hänvisar till tidigare likn. problem som NI har haft.
Dom svaren jag då får av dig verkar ofta varit baserat på någon gammal penismätartävling eller nåt (från din sida) för dom är helt obegripliga.. En gång tror jag t.o.m. att du tröttnade och lämnade över till chefen som svarade exakt på det jag frågade om och inte skit mer eller mindre, precis som jag ville.. Något du uppenbarligen inte klarade av.

Dom gånger jag gjort fel så har jag sagt detta till er, ni har däremot inte reagerat på det..Kanske har ni skrattat lite i fikarummet iaf..

Det är oftast den attityden supporten hos er och hos andra leverantörer har..tyvärr.
Oj. Det var tråkigt att höra. Jag tror jag/vi växt en del på senaste åren på kundservicesidan. Jag hoppas du får ett bättre bemötande om du har kontakt med oss igen i framtiden.

Jag har dock ingen chef, så kanske du blandat ihop mig med någon annan. *hoppas*
(Vi flera som svarar på support, och ibland blir man sjuk/ledig/upptagen med annat)

/Jonas
Björklund är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat