Visa ett inlägg
Oläst 2013-07-01, 00:29 #8
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
Citat:
Ursprungligen postat av zenda Visa inlägg
Antar ni skriver till kunden innan tim-klockan börjar ticka, vad är din erfarenhet när man besvarar att det inte ingår i "gratis"-supporten?
Jovisst, vi svarar att ärendet ligger utanför vad som ingår i avtalet och därför debiteras med X kr/h.

Om någon klagar på att det inte ingår så är det deras problem. Vi bedriver ingen välgörenhet utan
det handlar om att växa och tjäna pengar. Att ha anställda som jobbar gratis fungerar inte.
KristianE är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat