Visa ett inlägg
Oläst 2013-04-17, 19:12 #19
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2012
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar

Reg.datum: Jun 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson Visa inlägg
Hoppade på Crystones erbjudande i Januari när de hade en utförsäljning av SE namn. Facit: under all kritik.

Lite detaljer:

- Har inte kunnat logga in i min kontrollpanel sedan februari med tre enstaka undantag. Jag timar ut varje gång. Har mailat support X antal gånger och även varit i kontakt med Fredrik. Fredrik är hjälpsam, men skickar vidare mig till sin supportpersonal som sedan bara struntar i att besvara frågan eller bollar vidare den till nästa kollega. Har försökt få lösning på detta i över tre månader.

- Har jag gått miste om domänförsäljingar eftersom jag inte har kunnat få authkoder för mina domäner i och med att jag inte kommer in i kontrollpanelen.

- Supporten har inte kunnat lösa mina problem och struntar nu helt enkelt i att svara på mina mail, alternativt bollar de mig vidare till nästa person som sedan låter det rinna ut i sanden.

- Domäner pekar fel sedan februari och jag kan inte göra något åt det när varken support eller kontrollpanel är tillgänglig.

Fredrik: Ledsen att jag behövde ta det publikt, men jag känner att jag är vid vägs ände med supporten. Det handlar som du säkert redan anat om konto 1045692.
Hej Karlsson!

Jag ber verkligen om ursäkt, som du säger har vi haft kontakt flera gånger och jag tycker det är mycket tråkigt att du känner att du har blivit behandlad på det här sättet. Det är inte alls vad jag vill att du ska behöva känna.

Kan du skicka mig ett mail direkt med dom domänerna som inte pekar rätt så ser jag till att dom gör det, som jag förstod så skulle alla vara fixade. Men har supporten missat några så ser jag till att vi styr upp det och får dom rätt.

Kontrollpanelen pratar vi fortfarande med vår leverantör om, bollen ligger hos dom och vi jagar på dom om att ditt konto inte fungerar som det ska. Exakt hur långt dom har kommit i detta måste jag kolla, jag återkommer om det så fort jag har all information.

Om du behöver ha några authkoder nu direkt så kan jag även plocka fram dessa direkt utan problem.

Åter igen jag ber verkligen om ursäkt för detta, jag är nu inkopplad igen i detta och du har alla mina uppgifter, kontakta mig direkt så ser vi till så att allt löses en gång för alla.

Mvh
Fredrik
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat