Visa ett inlägg
Oläst 2013-02-28, 13:47 #43
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2005
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Du menar då att det lösenordsskydd man som kund kan lägga in på egen hand i kontrollpanelen hanteras manuellt av er support? Förklara annars varför inte denna funktion kan köras direkt när man lägger in en webbplats? Bara att lägga in en förvald kryssruta för lösenordsskyddad statistik innebär en enorm förbättring gentemot nuvarande situation.
Alls inte. Statistiken skapas automatiskt med nya webbhotellskonton hos oss. Den är dock inte anpassad för ett automatiskt lösenordsskydd och istället för att bara "slänga in" detta för alla kunder så väljer vi att informera och uppmana alla kunder att lösenordsskydda sin statistik.

Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
"Det är svårt att göra" är ett ganska dåligt svar när det handlar om er grundläggande företagsverksamhet. Ge konkreta förklaringar och svar istället för flytande bortförklaringar som inte betyder något.
Vad är mer konkret än de svar jag redan har gett här? Vi har satt no-index på statistiken & uppmanat alla kunder att lösenordsskydda sin statistik, med en tydlig guide för detta.

Jag kan förstå att du inte är nöjd med mina svar, men de är inte avsedda att vara flytande bortförklaringar. Jag har varit så transparent som jag bara kan vara här.
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat