Visa ett inlägg
Oläst 2013-02-04, 01:18 #20
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
Citat:
Ursprungligen postat av aelander Visa inlägg
Kan man maila klagomål till .SE och klaga på .SE Direkt.
Vem läser mailet då?
Ja det är klart att du kan, och det beror väl på till vilken adress du skickar klagomålet.
Citat:
Om jag på min fråga hade fått ett mail svar från .SE Direkt där jag sett att ärendet (som nu var felskickat av mig) var vidarebefordrat från .SE till .SE Direkt, då hade jag inte haft några funderingar.
Trodde i min enfald att detta var utrett
Citat:
Men vad jag kan se på svaret så är det ett direktsvar från .SE Direkt.
Jag har inte sett det, så det kan jag eller någon annan knappast ha en åsikt om.
Citat:
Av detta drar jag slutsatsen att .SE Direkt läser inkommande mail till [email protected] (den epostadress som visas på http://www.iis.se)
Det skulle jag säga är en riktig bedömning pga av frågans karaktär (slutkundsrelaterad domänfråga)
Citat:
En slutsats till är att klagomål på registrarer kan endast framställas till alla registrarer utom just .SE Direkt.
Nonsens!!
Citat:
Situationen är densamma som om jag som sköter redovisning i mitt AB också skulle få agera revisor för detsamma.
Se ovan

Om du nu har problem med att förstå vad jag skrivit och räds att använda den föreslagna adressen [email protected], så kanske du ska skicka ditt klagomål till [email protected] istället..

Senast redigerad av Internet Sweden den 2013-02-04 klockan 01:20
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat