Visa ett inlägg
Oläst 2013-02-03, 23:10 #19
aelanders avatar
aelander aelander är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 146
aelander aelander är inte uppkopplad
Medlem
aelanders avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 146
Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden Visa inlägg

Den support som .SE Registry tillhandahåller är riktad mot .se-ackrediterade registrarer och nås då på [email protected]
(- denna adress bör endast användas av slutkunder i det fall klagomål eller anmälan skall göras gentemot registrarer som bryter mot gällande registraravtal, samt för ett par andra (sällsynta) ändamål.)
Kan man maila klagomål till .SE och klaga på .SE Direkt.
Vem läser mailet då?

Om jag på min fråga hade fått ett mail svar från .SE Direkt där jag sett att ärendet (som nu var felskickat av mig) var vidarebefordrat från .SE till .SE Direkt, då hade jag inte haft några funderingar.

Men vad jag kan se på svaret så är det ett direktsvar från .SE Direkt.

Av detta drar jag slutsatsen att .SE Direkt läser inkommande mail till [email protected] (den epostadress som visas på http://www.iis.se)

En slutsats till är att klagomål på registrarer kan endast framställas till alla registrarer utom just .SE Direkt.

Situationen är densamma som om jag som sköter redovisning i mitt AB också skulle få agera revisor för detsamma.
aelander är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat