Citat:
Ursprungligen postat av cvnu
Dina slogan är bra, men sidans syfte är att vara:
Sveriges nya tjänsteförmedlare. Vi ska vara det självklara valet för konsumenter som letar efter hjälp till hemmet, arbetsplatsen eller föreningen. Vår vision är att förenkla tjänsteförmedling i Sverige.
|
anlita.se - Enklare blir det inte!
anlita.se - Hemtjänster - superenkelt!
anlita.se - Tjänsteförmedling så enkelt som möjligt!
anlita.se - Förmedling av hemtjänster - Enklare blir det inte!
anlita.se - Enklaste förmedlingen av hemtjänster i Sverige!
.
.
.
Några snabba tankar....
Du är fortfarande lite spretig i din affärsidé, du behöver nog fokusera mer på en smalare målgrupp! För så bred målgrupp så kommer du ha alla sveriges hemtjänstföretag som som dina värsta konkurrenter och då är det svårt att erbjuda något unikt, det i sin tur betyder stenhård priskonkurrens. Fokusera på det
UNIKA värdet!!!
Jag tycker du kan visa på ett tydligt värde, men det känns inte unikt, då det finns massor av jobbförmedlingar och uppdragsförmedlare. Men om du fokuserar på en smalare målgrupp, eller smalare tjänsteutbud så du får fram ett UNIKT VÄRDE, så blir det annat ljud i skällan.
Har du någon kvalitetsaskept du kan lyfta fram? Kanske en geografiskt fokus, folk föredrar att anlita företag i närheten, av där de bor. Folk avskyr utslätade opersonliga massprodukter!
Vad tillför du till marknaden som inte redan finns i överflöd?