Citat:
Ursprungligen postat av daniel_
@yakuzaemme - Själv hade jag blivit ganska irriterad om någon var så påträngande som du beskriver att du var.
|
Hur menar du att jag är påträngande?
Detta är det första meddelandet jag skickade. Det andra kom inte förrens två månader efter. En månad efter det (och nu hade "Läst"-funktionen blivit implementerad, och såg att han ej hade läst mitt senaste) så skickade jag en vänförfrågan, om han av någon anledning ej kikade meddelanden.
Citat:
Hi Marcel.
This is probably the wrong way to get in touch with you, I filled the email form at (url för huvudverksamhet) but not sure if you still run that business.
I am very interested in your domain (url), and was wondering if it's for sale. I would really appreciate it as it suits my project perfectly. Let me know if it's any interesting and what kind of money you are looking for.
Best regards,
Emil
|
Är det påträngande? Det framgår klart och tydligt att jag är beredd att betala, och undrar i vilken prisklass han vill släppa den för.
Han har f.ö haft domänen sedan 1998, och verksamheten han bedrev blev inaktiv runt 2003 - han har alltså haft den inaktiv i strax 10 år.