Visa ett inlägg
Oläst 2012-12-14, 22:29 #32
tony-axbyte tony-axbyte är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 196
tony-axbyte tony-axbyte är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 196
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb Visa inlägg
Finns ingen lönsamhet med bra 24/7 support i dom priserna kunderna betalar för webbhotell i Sverige.

Visst kan man anställa folk från billigare länder, finns många länder där en medelinkomst är 200EUR per månad. Även inom EU.

Dock är det väldig kostsam process att utbilda sådan personal både tekniskt och i språk.
Helt riktigt. I de fall när folk "tror" att dom har joursupport och man talar om att dom får betala en bra slant för det så konstaterar dom ofta att dom nog inte behöver det. Känns som att behovet av support utanför kontorstid för småkunder är marginellt.
tony-axbyte är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat