Visa ett inlägg
Oläst 2012-12-11, 16:11 #9
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo Visa inlägg
Vad menar du med att vår amerikanska support är helt värdelös? Tänk på att dom sitter på nätter och kvällar och har ingen tekniker dom direkt kan kika med om det skulle vara något mer tekniskt avancerat problem. Dom har bara arbetat för Crystone i 1 månad och som vi alla vet är denna branschen väldigt speciell och inte helt lätt att lära sig direkt. Vi jobbar hårt med att utbilda dom och hoppas dom inom en snar framtid ska klara sig helt självständigt.

Mvh
Fredrik
Jag menar inte att de inte sköter sitt jobb. Frågan är snarare vad de kan göra som jag inte kan göra själv eller som ni kan informera om på er hemsida? Er support är som sagt var fortfarande prisvärd men att kalla den för "Sveriges bästa support" är ett skämt. Då är det bättre att bara tala om vad man erbjuder och låta kunderna säga sitt, det är knappast ni själva som ska avgöra detta Säger man själv att man är bäst så är man i princip aldrig det
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2012-12-11 klockan 16:17
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat