Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo
Hejsan, ber om ursäkt för detta som inträffat, har du ditt ordernummer eller ärendnummer så löser jag detta direkt åt dig. Du kan skicka dom i ett PM till mig om du vill.
Att ringa oss nattetid kostar inget extra då det är svenskt nummer och allt sköts via IP-telefoni.
Kontrollpanelen är vi fullt medvetna om att den inte är den enklaste att navigera sig runt i som ny kund, men denna kommer att uppgraderas asap, sist jag kollade så var planen under nästa vecka. Så ny kommer och den nya är betydligt enklare. Vi jobbar otroligt mycket mot vår leverantör Parallels för att den nya ska vara så enkel som möjligt.
Chatten öppnar du längst ner till höger på sidan, den kommer upp om du är inne på någon av sidorna under Kundtjänstdelen.
Jag har själv haft koll på alla ringaupp kunder idag och samtliga ska ha blivit uppringda, det kan ha varit så att vi har försökt ringa dig men att du suttit i telefon eller inte varit anträffbar.
När det gäller supporten i USA som inte besvarat på ditt samtal kan det ha varit en längre kö som orsakat att du inte blivit besvarad i tid, jag ska kontrollera med vår telefonleverantör som vi bytte till förra veckan och kolla med dom om dom kan se vad som skedde med ditt samtal.
Har du några andra frågor får du gärna återkomma till mig direkt här eller på [email protected]
Mvh
Fredrik
|
Okej..jag PM:ar mitt kundnummer.
Jag har inte fått något samtal idag då jag haft den med mig även på jobbet.
Ett tips när det gäller er chattruta är att inte ha den flytande..jag har en upplösning på 2560x1440, vilket är ganska högt så att när ni har den längst ner till höger så försvinner den iväg från sidan väldigt mycket.