Visa ett inlägg
Oläst 2012-10-13, 23:31 #16
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Du blandar ihop sidorna, det är http://www.webhosting-benchmark.com/rank jag brukar rekommendera
Men att någon utöver dig skulle tro att det är behovet att föra fram egenreklam som är motivet, är inte speciellt troligt eftersom EgenSajt har alltid legat på runt 5:e 6:e platsen, och att vi skulle förvänta oss nya kunder när jag har tipsat om denna ändå rätt bra listan på många bra webbhotell skulle jag tro att det inte är någon utöver dig som tror heller.
Oj, jag utgick från att allt var som vanligt Kul med lite nya liknande sidor så man kan jämföra resultaten. Det finns som tidigare påpekats emellertid rejäla brister med den typen av test vilket gör dom ganska så intetsägande.

Hur som helst så var kommentarerna kring One.com det viktiga i inlägget.

Vad gäller supporten hos One.com så har de för övrigt mycket bra svarstider numera jämfört med tidigare, betydligt bättre än många dyrare alternativ. Eller numera..., det var i och för sig några månader sedan jag testade senast.

Det viktiga är nog egentligen ansvarsfrågan. Handlar det om egna projekt som inte är superambitiösa så kan man definitivt pröva på One.com om man är ute efter ett billigt, fungerande alternativ. Däremot skulle jag vara betydligt mer restriktiv om det gällde kunder.

Senast redigerad av tartareandesire den 2012-10-13 klockan 23:36
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat