Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson
Men allvarligt, om det är så du vill få igång en diskussion, när jag kommer med relevanta frågor kring ämnet i tråden - och dessutom efter att tidigare ha fått idel beröm när jag stod emot grupptrycket här inne, så är det ditt svar?
|
Det är jättebra att du vågade stå emot grupptrycket för en stund i alla fall, men nu missförstod du mig. Mitt svar till Onpu var till Onpu, inte till dig. Förstår du skillnaden? Svaren på dina frågor har jag gett, och det var väl uppenbart att jag skulle besvara dina frågor?
Citat:
Menar du på fulla allvar att du slösat bort min tid för att svara när och om du känner för det?
|
Bara du kan avgöra om jag slösat bort din tid, men precis som jag påpekat flera gånger innan får du gärna ge mig några sekunder på att svara.
Självklart svarar jag bara på det jag vill, vid det tillfälle som passar mig och om jag känner för det. Gör inte du det?
Citat:
Om så är fallet rekommenderar jag omedelbart en moderator att radera eller åtminstone låsa denna tråd - för i så fall är du inte mer än ett patetiskt troll.
|
Bra Anders att du ändå föll för grupptrycket och valde att följa i de andras fotspår med dumma påhopp. Nu är du utanför riskzonen.
Citat:
Menade du istället att "Jag svarar på hans frågor i ämnet som vi diskuterar här i tråden när jag har bättre tid" uttryckte du dig väldigt klumpigt.
|
Ja, det kanske jag gjorde. Och du uttryckte dig tämligen "klumpigt" i ditt inlägg här. Så vi är inte perfekta någon av oss.