Ämne: inArchive.com
Visa ett inlägg
Oläst 2012-07-31, 15:38 #157
Fredrik-ss avatar
Fredrik-s Fredrik-s är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jun 2007
Fredrik-s Fredrik-s är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Fredrik-ss avatar

Reg.datum: Jun 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007 Visa inlägg
Det var ju synd att du inte vill berätta detta, Fredrik-s.

Men min bakgrund är inte relevant för vad InArchive ägnar sig åt.
Om du inte håller med om det som jag anser är uppenbart (om inte genom något annat så genom den givna besöksstatistiken) vad kan jag säga eller göra för att övertyga dig?

Jag kan inte heller se hur jag ska kunna övertyga dig om det som är uppenbart för mig, dvs att InArchives påverkan med all säkerhet inte kommer att bli mindre ju längre de hade fått fortsätta utan motstånd.

Och kanske än mindre kan jag övertyga dig om att InArchives påverkan med största sannolikhet bara blivit allt större ju längre tid som passerat utan att de utsatts för press från de som drabbats.

Jag har heller inget behov av att övertyga dig, även om jag naturligtvis gärna gett mig in i en diskussion om Inarchiv i de delar som jag ser intressanta och konstruktiva. Men ingen annan ska eller kan bestämma åt mig vad jag tycker är intressant eller konstruktivt.

Om du däremot har specifika, konkreta frågor som är möjliga att besvara, utan att begära mer eller mindre omöjliga saker, så bidrar jag gärna med den information och kunskap jag kan erbjuda. Några sådana frågor har jag emellertid inte fått från dig.

Var och en får kontrollera påverkan på sina egna sajter. Svårare än så är det inte.

Och var och en får vidtaga de motåtgärder de önskar, eller göra ingenting. Svårare än så är inte heller detta.

Jag tycker bevisen är rent ut sagt överväldigande i vad som behövs för att förstå allvaret i situationen. För mig får du gärna tro att InArchives lurendrejeri inte påverkar någon, jag har ingen avsikt att försöka få alla att förstå (det är nog inte så ofta i världshistorien det inträffat att alla tycker likadant). Men varför respekterar du inte min åsikt om detta?

Men om jag varken ser någon relevans i detta för frågan om InArchive, eller tror att det finns något jag kan säga eller göra för att övertyga dig, kan du då inte bara respektera min åsikt, och lämna detta därhän?

Jag respekterar att du inte vill berätta vilken kund det är du syftar på, kan du då inte göra motsvarande?

Out of time, tänkte jag skulle hinna svara på kw_wasabis inlägg oxo, men fortsätter vid annat tillfälle där jag slutade här.
Vet inte vart i mina inlägg du utläser att jag inte respekterar din åsikt? Som jag beskrev så skriver jag för att kunna förstå. Utan att fråga kan jag tyvärr inte förstå, sen om du anser att det är respektlöst att fråga, så får det vara så. Sen kan jag inte delge vilken kund det är på grund av reglerande avtal. Det handlar inte om att jag inte vill delge vilken kund det är.

Får tacka för din tid att besvara mitt inlägg. Då är det även klart för mig att det inte finns något konkret exempel och det får jag acceptera.
Fredrik-s är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat