Visa ett inlägg
Oläst 2012-06-22, 14:59 #16
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Då fanns det ingen relevans för Sverige och webbhotell med andra ord Den "support" jag kommit i kontakt med som byggts upp på det viset du föreslår har fungerat från dåligt till uselt. Det är antingen oseriösa företag eller ekonomiskt ansträngda verksamheter som gör på det viset.
Visst finns det och fanns seriösa företag som lägger svensk support utlandet, jag har arbetat på second-line support på SUN Microsystems svenska support för low- och middlerange servrar i Madrid i flera år (2004-2006), och det fungerade utmärkt i det svenska team vi var på 8 personer.

Sedan när det gäller kvalitet, driftsäkerhet, uptime o.s.v. så behöver det inte innebära att dyra webbhotell är bättre i dessa avseenden än de billiga, dvs man får inte alltid exakt vad man betalar för. Låga priser kan ju dessutom vara ett sätt att ta sig in på marknaden och även att ta marknadsandelar. Kampanjer på konton som är billiga eller gratis ett år är ju dessutom ett bra exempel på det.

Senast redigerad av Danielos den 2012-06-22 klockan 15:10
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat