Nykomling
|
|
Reg.datum: Mar 2012
|
|
Nykomling
Reg.datum: Mar 2012
|
Jag vet inte alls hur det fungerar med webbhotell.. Men det känns som att CN mosar in alla som betalar 120kr / år på samma ställe/server, eftersom det uppenbarligen är många nya kunder i denna tråd.
Jag har inte sett äldre kunder klaga?
Driver man ett webbhotell som strular så tycker jag dessutom att det är nonchalant att ta en ledig helg och låta strulet vara tills måndag. Har man kunder så ska man fixa problemet så fort som möjligt(inom rimliga ramar givetvis), men att inte göra något över en hel helg är oacceptabelt. Kan man inte själv jobba, då hyr man in någon som kan fixa problemet, precis som vilket förbannat fastighetsbolag som helst som har diverse jourelektriker på helger etc. Annars kan man lika gärna lägga ned verksamheten.
Tänk en bank vars inloggningssystem inte fungerar över en hel helg.... Spelar ingen roll om det är Swedbank, eller mindre som Ikano eller Resurs.. Det händer bara inte....
Jag hittade själv CN via detta forum när mitt gamla webbhotell strulade, och jag antar att väldigt många går genom detta forum i valet av leverantör. Då är det givetvis trist för CN när sådana här trådar/inlägg dyker upp. Men samtidigt en jävligt stor morot till att fixa problemet och få käft på alla klagande kunder.
Tar man inte den moroten på allvar... ja som sagt... var är då entreprenörsandan?
Senast redigerad av Marmoth den 2012-06-10 klockan 09:02
|