Ang Kjettes två svar: Förstår att Binero inte har tid att lösa supportärenden när prioriteten tycks ligga på att skriver en massa försvarsinlägg.
Skall man behöva vänta 4 dagar på att få hjälp när en site ligger nere? Är det den supporten som Sveriges största (eller näst största) webbhotell erbjuder sina kunder (trots att man skriver att man har öppet 365 dagar per år)?
Men eftersom Binero verkar läsa en del här så kan jag testa att posta ett av mina supportärenden här:
I mitt fall får jag http error 500.19 fel hela tiden. Siten kan börja funka en kort stund för att sedan dyka igen. Detta fel har jag inte upplevt i Binero 1.0 utan det är nu vid migreringen.
Error Summary
HTTP Error 500.19 - Internal Server Error
The requested page cannot be accessed because the related configuration data for the page is invalid.
Detailed Error Information
Module IIS Web Core
Notification Unknown
Handler Not yet determined
Error Code 0x80070005
Config Error Cannot read configuration file due to insufficient permissions
Config File \\?\UNC\atm.binero.net\content\62\152362\domänen.s e\public_html\web.config
Requested URL
http://domänen.se.preview.binero.se:80/default.aspx
Physical Path
Logon Method Not yet determined
Logon User Not yet determined
Config Source
-1:
0: