Citat:
Ursprungligen postat av johan1234
Nerix - låter som du ligger kvar på den storagenod som vi flyttat de flesta från. PMa mig med ditt användarnamn så flyttar vi den åt dig.
|
Är det verkligen rätt att särbehandla WN-medlemmar gentemot andra kunder? Eller flyttar ni bara de som klagar och resten får vara kvar?
Tycker också det är mycket glädjande nyheter med cron. Då blir ni äntligen ett riktigt webbhotell
För att gå tillbaka till TS och ämnet:
Jag har själv bara använt mig av e-postsupporten och det var några månader sen sist. Den har fungerat alldeles utmärkt. Tillräckligt snabba svar och snabb hjälp.
Cronjobs har tyvärr saknats hela tiden - det är ett måste för många med mig - men nu verkar det ju lyckligtvis vara på g.
Nertiden de senaste månaderna har som påpekats varit över det normala men man ska inte dra för stora slutsatser av en kortare tidsperiod. Både Loopia och Binero har exempelvis också haft stora problem under perioder. Men naturligtvis är det inget man kan acceptera om man driver en e-butik eller annan mer känslig verksamhet.
Kontrollpanelen är funktionellt och utseendemässigt riktigt bra men Ajax-laddningen är ofta otydlig, inte så extremt som hos Binero dock. Den gamla kontrollpanelen är bland de snabbaste jag använt men ful och lite buggig nu när de gått över till nya. Den nya är istället snygg men lite seg, inte alls som Bineros gamla men nog för att bli lite irriterad.
Kort och gott så är City Network klart värt pengarna om man inte är orolig för de senaste månadernas problem och inte behöver cron just för tillfället (om det är något man lärt sig vid det här laget så är det att inte lita på att saker och ting ska ske inom en snar framtid hos webbhotell).