Visa ett inlägg
Oläst 2012-04-16, 12:30 #7
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2009
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik H Visa inlägg
Jimmie, om du verkligen tycker att det är tråkigt att jag upplevt Er såhär så bör du stå upp i er organisation internt och rätta till de problem ni har istället för att skriva ännu mer uppretande saker här. Jag tror att många skulle uppskatta att ni istället satte en budget på att säkerställa god funktionalitet och förbättra mail-systemet istället.

Ni rensar kunders mail-konton och säger sedan att allt är OK i ert system, kommer jag någonsin kunna få tillbaka mailen - nej förmodligen inte. Du gör dig bara till åtlöje, fy skäms!

Ditt uppdrag måste vara jobbigt att ha detta ansikte utåt. Jag respekterar inte företag som mörklägger uppenbara problem som ni har i tjänsten på detta sätt som ni gjort i mitt fall.

Nu vet jag vilka ni är och hur ni agerar mot kunder, jag är rätt aktiv i Er bransch och ni har helt klart förlorat mitt kontaktnät. Hoppas att detta sprider sig hos även andra så att konkurrensen fasar ut företag som Loopia från marknaden.

Hej

Vi vill helst inte diskutera enskilda fall på publika forum utan tar hellre detta direkt med dig som kunden.

Självklart tar vi detta på fullaste allvar och jobbar vidare för att se vad det är som hänt.

Det vi gjort är att skicka testmeddelande, kontrollera i loggarna att det levererades, samt att även kontrollera mot lagringssystemet att meddelandet fanns där.

Vi rensat inte några meddelanden ur ditt eller någon annan kunds e-postkonto.

Parallellt har vi även kontrollerat flertalet egna testkonton och kan inte heller där se att något skulle vara felaktigt i vårt e-postsystem. Vi har heller inga andra rapporter från andra kunder att de upplever samma sak.

Vi försöker inte på något sätt mörka men kan inte se att det något fel på vårt system gällande just detta. Vi jobbar dock vidare på detta.

Om du har vidare synpunkter på vårt e-postsystem är du välkommen att ta upp dessa i ditt öppna supportärende hos oss.

/Jimmie Eriksson
LoopiaAB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat