Citat:
Ursprungligen postat av LoopiaAB
Hej Patrik
Det är tråkigt att du upplever detta men vi kan inte hitta något fel på vår tjänst gällande detta. Vi har kontrollerat det, skickat testmeddelanden och verifierat att allt sker korrekt så som det ska och att meddelandet hamnar i din inkorg.
Mer information kring detta har skickats direkt till dig som svar på det ärende du hade hos oss.
/Jimmie Eriksson
|
Jimmie, om du verkligen tycker att det är tråkigt att jag upplevt Er såhär så bör du stå upp i er organisation internt och rätta till de problem ni har istället för att skriva ännu mer uppretande saker här. Jag tror att många skulle uppskatta att ni istället satte en budget på att säkerställa god funktionalitet och förbättra mail-systemet istället.
Ni rensar kunders mail-konton och säger sedan att allt är OK i ert system, kommer jag någonsin kunna få tillbaka mailen - nej förmodligen inte. Du gör dig bara till åtlöje, fy skäms!
Ditt uppdrag måste vara jobbigt att ha detta ansikte utåt. Jag respekterar inte företag som mörklägger uppenbara problem som ni har i tjänsten på detta sätt som ni gjort i mitt fall.
Nu vet jag vilka ni är och hur ni agerar mot kunder, jag är rätt aktiv i Er bransch och ni har helt klart förlorat mitt kontaktnät. Hoppas att detta sprider sig hos även andra så att konkurrensen fasar ut företag som Loopia från marknaden.