Tydligen var inlägget för gammalt för att redigera, så det blev dubbla inlägg istället. Ber om ursäkt för det!
Citat:
Ursprungligen postat av hnn
|
Jag ska vara ärlig, och ser inte alls likheterna. Däremot vet jag att FS Datas hemsida har haft nuvarande design sedan 2010-02-21, men det var först nu som vi även uppdaterade designen för kontrollpanelen.
EDIT: Jag kan väl tillägga att orsaken till att vi inte uppdaterar vår design särskilt ofta, så är det främst för att FS Data består främst av tekniker där utseendet inte särskilt ofta är jättehögt prioriterat. Men det är något jag försöker ändra lite på, även om tekniken oftast ska stå i fokus.
Citat:
Ursprungligen postat av hnn
Men hur vore det om ni tar och löser problem ordentligt istället för att skapa "mersälj"? Att ni kommer med nya funktioner och polerar era problem skapar snarare irritation än behåller kunderna. Nu vet jag inte hur er statistik ser ut, men behålla kunder vill man väl
|
Men det är ju
precis därför vi bland annat bytt internetleverantör, är igång med att byta ut vårt existerande SAN mot ett toppmodernt sådant, fasar ut PHP 4 och en massa annat, vilket jag gång på gång har försökt demonstrera genom att, hör och häpna, länka till vår blogg.