Visa ett inlägg
Oläst 2012-02-02, 20:04 #8
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2009
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar

Reg.datum: Nov 2009
Citat:
Ursprungligen postat av MrWize Visa inlägg
Om du "pillade igår" med olika programvaror, kan jag lova dig att "rankingen idag" INTE har något med det att göra.

Att använda olika "programvaror" gör att det oftast (alltid) blir skitlänkar, på skitsidor, som tar bra längre att indexera än 1 dag ... tar oftast ett par veckor innan man kan se resultat, om några, från den typen av länkar

Så, det handlar nog om något annat ... dock för lite info för att kunna "pin pointa" vad problemet är då du gett väldigt lite info om siten ifråga
Jag vill gärna tro dig, men jag är 99% säker på att det har något att göra med att jag använde Scrapebox dagen innan. Sidan hade innan dess _endast_ gått stadigt uppåt, men när jag använde SB så blev sidan dagen efter skickad till plats 99-100 och den ligger fortfarande där, så det måste vara det.

Du har säkert rätt i att Google indexerar länkar segt när man väl vill att de indexerar dem snabbt, men jag tycker att det låter helt realistiskt om Google faktiskt kunde märka spamlänkar och sådana försök rätt så direkt, jag menar varför skulle det inte gå
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat