Visa ett inlägg
Oläst 2011-11-14, 21:22 #32
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
De lär ju knappast bli mer intresserade av att försöka lösa dina problem när du kallar dem för okunniga idioter? Mail är inte lätt, det är med jämna mellanrum någon form av problem hos de flesta leverantörer.
Med all rätt, kunde inte låta bli att uttrycka min frustration och ilska! Jag har ingen som helst anledning att vara "snäll" mot Tele2, de bär sig åt som busar mot kunderna och förtjänar värre tillmälen än så...

Den här typen av problem, med att kundtjänst vägrar lyssna på kunden och vägrar att lämna ärendet vidare till mer kompetent personal, ska inte existera i ett företag som Tele2.

Förhoppningsvis kanske någon på Tele2 läser denna tråd och börjar lyssna på mig som kund, men jag har inga stora förhoppningar om att det ska ske.

Jag är skitförbannad, kort sagt. Man ska då även komma ihåg att jag varit kund hos Comviq/Tele2 sedan 1994 och de har säkert fått flera 100 000 kr i intäkter, av mig eller bolag jag ägt, under denna tid (dvs ca 17 år).

Senast redigerad av Conny Westh den 2011-11-14 klockan 21:31
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat