Citat:
Ursprungligen postat av Timofey
Förstår inte att ni inte kan ha en fungerande support-avdelning. Att inte svara här är helt ok, men på era "td Tickets" (ja, de har t.o.m. sitt eget namn) måste ni ju kunna svara inom rimlig tid. 20 dagar utan svar är inte rimlig tid, anser jag, speciellt när man har skickat påminnelser i ett ärende.
Det enda svaret jag har fått på sistone i ett annat ärende är: "vi har dessvärre inte fått någon återkoppling från Annonsören ännu, men vi jobbar på det". Ni kan alltså inte få tag på era egna annonsörer?
|
Citat:
Ursprungligen postat av jensplan
Mycket relevant fråga, det verkar vara många som har problem med att få svar från TradeDoubler. Man kan fråga sig om ni har väldigt komplicerade frågor eller om det är något vi kan hjälpa varandra med?
I vilket fall som helst vore det intressant med ett litet upprop där vi tillsammans samlar upp frågor som vi känner att vi inte fått svar på, och gemensamt skickar in dem och låter Tradedoubler svara oss alla publikt. Kanske kan vi lära oss något av varandras svar?
Eller är era frågor väldigt individuella och personliga? I så fall kanske det blir svårt att ställa frågan publikt. Försök i så fall formulera frågan i generella termer så att alla kan finns ett intresse i att få frågan besvarad.
Någon som känner till system för att samla in frågor och prioritera upp de viktigaste? UserVoice och Get Satisfaction är två tjänster jag tror kan hjälpa.
Är jag ute och cyklar -eller känns det vettigt? Givetvis ska jag i så fall också själv vara med och svara på så många frågor som möjligt själv.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Stenman
Jag tycker du har en bra idé men faktum är att tradedoubler nästan alltid har väldigt dåliga svarstider på supporten. Det oavsett om det är generella frågor eller specifika.
Vanligt förekommande är också att de "glömmer bort" ärenden vilket inte direkt ökar deras trovärdighet.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Timofey
Deras namngivna system "td Tickets" borde väl kunna hålla koll på detta...
Har inget emot att publicera mina frågor här, om fler gör det. Det handlar om annonsörs-specifika frågor.
|
Hej alla,
Självklart försöker vi att åtgärda supportärenden så snabbt vi kan, och det är inte ok att behöva vänta så länge som ni angett och inte heller att behöva påminna.
Som vi skrivit förut så är det tyvärr så att de annonsörsspecifika frågorna tar längre tid. Vi har bla kontaktperson som sitter utomlands, kontaktpersoner som tyvärr inte har affiliateprogrammet som enda arbetsuppgift mm. Den generella supporten däremot håller vi i stort sett alltid under 48 h.
Ni får gärna samla era frågor, dock kan vi inte lova att svara på alla publikt beroende på annonsör.
När även välkomna på de publisherträffar som vi planerat in vid tre tillfällen fram till jul (digipedia.se/2011/td-afterworkshop). Vi kommer vara ett par stycken från publisherteamet, AMs och utveckling/produkt på plats.
Hälsningar,
Publisherteamet