Visa ett inlägg
Oläst 2011-10-10, 16:06 #5
jensplan jensplan är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2010
jensplan jensplan är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Timofey Visa inlägg
Förstår inte att ni inte kan ha en fungerande support-avdelning. Att inte svara här är helt ok, men på era "td Tickets" (ja, de har t.o.m. sitt eget namn) måste ni ju kunna svara inom rimlig tid. 20 dagar utan svar är inte rimlig tid, anser jag, speciellt när man har skickat påminnelser i ett ärende. Det enda svaret jag har fått på sistone i ett annat ärende är: "vi har dessvärre inte fått någon återkoppling från Annonsören ännu, men vi jobbar på det". Ni kan alltså inte få tag på era egna annonsörer?
Mycket relevant fråga, det verkar vara många som har problem med att få svar från TradeDoubler. Man kan fråga sig om ni har väldigt komplicerade frågor eller om det är något vi kan hjälpa varandra med?

I vilket fall som helst vore det intressant med ett litet upprop där vi tillsammans samlar upp frågor som vi känner att vi inte fått svar på, och gemensamt skickar in dem och låter Tradedoubler svara oss alla publikt. Kanske kan vi lära oss något av varandras svar?

Eller är era frågor väldigt individuella och personliga? I så fall kanske det blir svårt att ställa frågan publikt. Försök i så fall formulera frågan i generella termer så att alla kan finns ett intresse i att få frågan besvarad.

Någon som känner till system för att samla in frågor och prioritera upp de viktigaste? UserVoice och Get Satisfaction är två tjänster jag tror kan hjälpa.

Är jag ute och cyklar -eller känns det vettigt? Givetvis ska jag i så fall också själv vara med och svara på så många frågor som möjligt själv.
jensplan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat