Visa ett inlägg
Oläst 2011-07-09, 20:12 #9
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av tnek Visa inlägg
seolokal.info ligger nere nu förresten, av någon anledning.

Bad will? Tycker det är väldigt bra om någon tar fighten mot en person som stjäl texter och rimligtvis bör vara medveten om att det han gör är fel. Den här personen verkar heller inte heller direkt vara en småunge, han skriver exempelvis att han jobbat med SEO sedan 2003..
Jag kommenterade utifrån allt som skrivits. Har aldrig sagt att man ska låta honom vara oavsett vem han är. Det enda jag menar är att man måste anpassa åtgärderna efter vad det handlar om. Albin skrev emellertid "lillkillen" och att det ska bli dyrt. Det klingar inte så väl i mina öron. Det kan jämföras lite med fildelningsdebatten där jag anser att man ska gå hårdare fram. Jag tycker trots detta att det inte är särskilt lyckat att kräva tonåringar på en massa pengar. Själv har jag inte den blekaste aning om vem denna person är men en lektion i upphovsrätt behöver han uppenbarligen.

Det vore onekligen trevligt om man kunde banna personer som bryter mot upphovsrätten från webbhotellen för en viss tid men det är väl tyvärr inte särskilt realistiskt. Däremot tror och hoppas jag samtliga seriösa svenska webbhotell reagerar om en kund gör något i den här stilen.

Senast redigerad av tartareandesire den 2011-07-09 klockan 20:29
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat