Visa ett inlägg
Oläst 2011-06-09, 19:00 #132
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_W Visa inlägg
Ja du kanske har vana av att hantera supportfrågor dagligen så att du är insatt vad vet jag.

Min erfarenhet efter att just hantera supportfrågor varje dag är i alla fall att mail är fullständigt överlägset telefon på alla plan, det viktiga är att kunden är tydlig med vad den vill i sitt mail. Följdfrågor både via mail och telefon brukar bero på att frågan är för otydligt ställd.
Min erfarenhet är tvärtom att det för det mesta beror på att supportpersonalen på webbhotellet gör misstag, glömmer bort saker, inte svarar på ett par dagar, inte läser hela mailet etc. Jag talar, som du antagligen förstod, utifrån ett kundperspektiv. Har aldrig jobbat på och vill aldrig jobba på ett webbhotell. Mail är OFTAST alldeles utmärkt men utan telefon som andra alternativ är det helt värdelöst, såvida det inte handlar om enklare hobbyprojekt.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat