Ämne: Dölja Whois
Visa ett inlägg
Oläst 2011-04-28, 12:21 #39
kippex kippex är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2010
kippex kippex är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden Visa inlägg
Vare sig vill eller kan kommentera vad Danny pysslar med, men du kan vara säker på att .SE:s abuseansvarige gör flertalet manuella kontroller varje dygn..och kan nog även gå i god för att det även förekommer att denne avslutar kvällen med denna företeelse emellanåt..
Peter: Sa du inte tidigare att det var upp till de olika registrarerna att utföra kontroller av sina nyblivna registranter?

Eng3l: Det går dessutom att komma betydligt lägre med årskostnaden om du nu skulle exkludera en fysisk person, vilken förvisso ökar risken för likvidation från obefintlig till.. minimal? Men det där kan du säkert bäst Är förövrigt rätt säker på att de skulle vara fullt möjligt att genomföra en överlåtelse från ett bolag som ligger under likvidationsprocess. Vidare, om jag nu inte är trött, har jag för mig att aktiekapital kan vara £1 i UK så om man nu tycker den lösningen verkligen är intressant är det ju genomförbart för de flesta. Även om det finns "bättre" länder för total anonymisering.

Och för att tala om SKV's dammiga process för uppskrivning av immateriella tillgångar så ligger motsvarande säkert 20 år efter i UK.

Senast redigerad av kippex den 2011-04-28 klockan 12:33
kippex är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat