Visa ett inlägg
Oläst 2011-03-27, 19:11 #10
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av randis Visa inlägg
Som annonsköpare hos Eniro så är jag förfärad över dem. Jag har ett par fordringar mot mig från Intrum för eniros räkning, men jag har pratat med Intrum och förklarat att jag inte kommer betala ett öre till Eniro innan de faktiskt kan redovisa alla de klicken de försöker fakturera. De älskar ju att betona "verkliga klick" i sin marknadsföring mot företag. De har dock inte kommit med något konkret på en månad. Jag har tänkt mig att göra en uttömmande redovisning någonstans när allt är över inkl utdrag ur epost.

Det är ju andra änden som den här tråden handlar om, men jag litar inte ett skit på Eniro. Om deras utbetalningar fungerar bättre kan jag inte orda om, men jag är tveksam.

En jättevarning för dem och stäm verkligen av mot egen statistik om det går.

Jag vet inte om Eniro Scandinavia är helt skiljt från dem dock.

Jag har exakt samma erfarenhet. Det är vansinnigt jobbigt att göra affärer med Eniro.

Jag bröt med Eniro för två år sedan, då de hade haft "vänligheten" att slå på automatisk budgivning på mitt och alla mina konkurrenters konton. Kontentan blev att priserna per klick steg mot oändligheten och fakturan som trillade ner i brevlådan blev därefter. Det tog åtskilliga veckor och en massa tjafs innan de makulerade den.

Nu hoppade vi på tåget igen i samband med att de lanserar sitt nya system. Den här gången hann vi inte ens skapa ett konto innan den första fakturan på drygt 8000 kr damp ner i brevlådan. "Verkliga klick" stod det på fakturan . De makulerade fakturan, men utan någon förklaring. Men blir så j*kla trött.

Man kan inte lite på Eniro, det är i alla fall en sak som är säker.

Senast redigerad av Gustav den 2011-03-27 klockan 19:14
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat