Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden
|
Det hjälper väl inte, eller hur ska man kunna separera IIS från .SE Direkt där? Du har fortfarande inte givit någon anledning varför .SE Direkt inte är ett separat AB.
Citat:
99% webbhotell? Jag förväntar mig nu att du plockar fram en källa på detta (enligt mig helt uppåt väggarna, felaktiga) påstående!
|
Jag tog till med en siffra, rätta gärna med en bättre siffra om du har den uppgiften.
Citat:
Och ja, Jag anser att det är olämpligt att en registrar kritiserar en annan registrars prissättning eller affärsmodell i öppna publika forum och inget jag är vän av.
- Och jag skulle reagera likadant om annan registrar kritiserade er prismodell eller prissättning.
|
För det första anser jag inte att .SE Direkt är en annan registrar utan är det namn som IIS har att sälja domäner på vid sidan av sina egna registrarer, och för det andra så är diskussion och frågesättande av modellen som IIS har, inte att kritisera en annan registrar. Och även om det vore det, så svarar du ju med samma mynt att publikt som respresentant för IIS att öppet kritisera en av era registrarer?
Och för det tredje hade jag tyckt att det vore väldigt intressant om ett annat webbhotell eller registrar ville diskutera egensajts prissättning och tjänster