Visa ett inlägg
Oläst 2011-03-21, 22:33 #10
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Ett tips är att fråga, fråga, fråga, fråga, fråga och fråga sekreteraren/receptionisten först så du inte bränner ditt skepp innan du gått iland.

Du måste vara noga med att identifiera kundens problem!!!!

Du måste absolut veta vad kunden har för problem, har de inget problem ska du inte föreslå en lösning.

Var aldrig oförskämd mot kundens webbsida, du måste först vara säker på att du och kunden har samma uppfattning om problembilden.

Visa aldrig upp ett förslag på en löning om inte kunden begripit att han har ett problem, för annars åker du ut med huvet först.

Det är bättre att fråga kunden om denne upplever ett behov att optimera sin webblösning. Men kolla upp om de har intern webbpersonal först, kasta inte sten i glashus.

Senast redigerad av Conny Westh den 2011-03-21 klockan 22:39
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat