Flitig postare
|
|
Reg.datum: Apr 2010
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Apr 2010
|
Åsikterna i den här frågan är ju ofta både många, och starka. Men min personliga uppfattning är att jag aldrig ångrat mitt byte en sekund.
Jag känner inte heller till en enda person som bytt och inte är helnöjd. Jag har varit en stark förespråkare av Mac sedan jag själv bytte för ca 4 år sedan, och alla vänner som jag styrt in på ett byte har alla sagt samma sak, "varför bytte jag inte tidigare?!".
Jag har inte hittat en enda sak som jag saknar med Windows, däremot så har jag 1000 anledningar till varför jag aldrig kan överge Mac OS idag.
Det finns alltid många som kommer att slåss med näbbar och klor för att hävda att Mac är dåligt. Ofta har dessa aldrig/sällan provat en Mac själv, och har bara valt ett "läger" av någon princip, ofta för att Mac kostar mer. Dessa kommer du garanterat att stöta på när du frågar om du ska byta till Mac. Mitt tips är att när du överväger bytet till Mac, lyssna på de som faktiskt bytt till Mac (och även de som bytt tillbaka om du hittar någon), och lyssna inte på Windows-fanatiker som aldrig provat en Mac.
Om du ska köpa en Volvo, så är det ju givetvis mer intressant att veta om Volvo ägare är nöjda, än att höra vad SAAB ägare har att säga om Volvo.
|