Visa ett inlägg
Oläst 2011-02-06, 13:25 #19
Sweelys avatar
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2010
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Sweelys avatar

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Ursprungligen postat av oderland Visa inlägg
Rent spontant så kan jag hålla med om många små webbhotell med en mindre kundstock kan tillhandahålla mycket hög supportnivå.
Man bör dock säkerställa att det är fler än 1 person som har hand om allt. Support, säkerhet, övervakning, backupperson i fall av sjukdom, semester, olycksfall mm.
Det är minst lika viktigt som servermiljön och prestanda i val av webbhotell för en större webbplats eller företag.
Alla webbhotell startar dock med små resurser och det är inget fel i sig man bör dock ha en plan för framtiden och aldrig vara "nöjd och belåten".

.... och livesupport är inget ovanligt alls det vet du Nabil ;-) Det har vi haft (24/7) sedan oktober 2009.
Just det! Så var det. Men eftersom jag inte är kund hos er (än) så är det klart jag glömt av det

Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Hehe. Det finns ett betydande gäng ändå. EgenSajt har det, ServerConnect / IT-staden har det, Oderland har det... Sedan bör ju telefon normalt sett vara mer effektivt än livechatt. E-post är också i princip samma sak som livechatt om supporten är rättvis och fungerar som den ska. Risken är ju annars att livechatten tar tid och resurser från övrig support.
Jag tänkte mer på "de stora aktörerna" som syns allra mest, typ Binero/Surftown/Loopia. Ingen livechatt där.

Telefon är helt klart effektivare än en livechatt, men det är inte alla som föredrar att prata telefon med en främling
Sweely är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat