Visa ett inlägg
Oläst 2011-02-06, 12:10 #5
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Sweely Visa inlägg
Tja! Jag har dessvärre inte stött på många svenska webbhotell som använder sig av en livechatt - därav den kommentaren. Använt mig av HostGator i snart två år. Vill man ha hjälp så glider man bara in på deras livechatt och det fungerar alltid lika fint

Mitt namn stavas för övrigt utan citationstecken kring.
Hehe. Det finns ett betydande gäng ändå. EgenSajt har det, ServerConnect / IT-staden har det, Oderland har det... Sedan bör ju telefon normalt sett vara mer effektivt än livechatt. E-post är också i princip samma sak som livechatt om supporten är rättvis och fungerar som den ska. Risken är ju annars att livechatten tar tid och resurser från övrig support.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat