Visa ett inlägg
Oläst 2010-12-17, 08:41 #5
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Sep 2003
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden Visa inlägg
@jonny - Det stämmer att .SE Registry "fullständigt skiter i" att försöka avregistrera domäner. - .SE Registry försöker hellre tillse att registranter uppdaterar till valida uppgifter.

Dessutom kan jag inte annat än småle att en "Supermoderator", påhejad av en annan "Supermoderator" kritiserar .SE med att han påtalat "något liknande".
Det gör inget om du är mer specifik än så, förslagsvis i ett mail till [email protected] så att vi kan kontrollera om "något liknande" är av samma karaktär som denna tråds topic.
Problemet är att det var några år sedan - innan den nya affärsmodellen infördes. Jag var mycket upprörd men kan inte längre minnas vilket domännamn det gällde.

Min uppfattning var i alla fall att IIS då inte var det minsta intresserade av problemet. Men det är väl vatten under bron nu som man säger

Sedan kanske Johan kan vara lite mer konstruktiv i sin kritik. De flesta känner redan till ditt hat för IIS och visst finns det brister i hur det fungerar och halvdana lösningar; men det hade varit trevligt att se att du fokuserade på problemställningen istället för att bara sätta dig på tvären hela tiden.

Senast redigerad av jonny den 2010-12-17 klockan 08:48
jonny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat