Ämne: binero nere?
Visa ett inlägg
Oläst 2010-12-11, 23:33 #99
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_W Visa inlägg
Det här var nog ett av dom märkligare inlägg jag sett faktiskt... Det är ju ungefär detsamma som att bli rånad och få höra att polisens resurser är upptagna med annat när jag ringer och vill ha hjälp. Alla vi som jobbar på ett webbhotell har väl en skyldighet att se till att antalet kunder ligger i en vettig nivå i förhållande till hur många anställda vi är. Att komma med nån tramsig ursäkt att det är för många ärenden för tillfället är ju bara ett tecken på att man har ett system som inte är tillräckligt bra.

Klarar man inte av att antingen lösa kundens problem eller åtminstone ge kunden ett bra svar på varför det inte är tekniskt möjligt att göra det den vill på under 20 min så har man en dålig support i mina ögon.
När man jämför sin verksamhet med tåg och polis så övervärderar man nog sin betydelse rätt rejält Du missuppfattade nog mitt inlägg dessutom. Ett stort webbhotell har större variationer än ett mindre och det går givetvis inte att ha en supportpersonal som motsvarar maxnivån. Det går inte att bedriva företagsverksamhet på det viset, det inser nog alla. Jag säger heller inte att Binero gjorde vare sig rätt eller fel i just detta ärende men det är en fullkomligt logisk förklaring till varför man ibland får vänta längre på svar på större webbhotell.

Kan säga att det inte finns ett enda webbhotell jag prövat där man ALLTID fått svar inom 20 minuter och då har jag ändå testat ett ganska stort antal webbhotell. Vilken svarstid man lägger sig på är givetvis helt och hållet en kostnadsfråga och upp till var och en att besluta om. Olika kunder har olika behov och då passar säkerligen ett webbhotell bättre än ett annat. Om alla vore likadana vore det ganska trist. Det ultimata för egen del är ett webbhotell där supporten i princip inte behövs och därmed låga priser.

Senast redigerad av tartareandesire den 2010-12-11 klockan 23:46
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat