Visa ett inlägg
Oläst 2010-11-12, 20:42 #19
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2004
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Iggy Visa inlägg
Du var då rolig. Men men: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kritik
Citat:
Benämningen konstruktiv kritik brukar avse kritik som är menad att kunna förminska kritikvärdet, genom att den även innehåller förslag till förändring.
Tråkigt att du inte kan ta det just som konstruktiv kritik, men välkommen till internet!

Jag skrev tidigare bland annat:
Citat:
en "webbdesigner" som 2010 bygger sådana sajter borde ägna lite tid åt att utvecklas och inspireras
Där har du förslag på förändringen. Jag anser inte att man kan ge förslag om några små detaljer som skulle göra att sajterna du bygger känns okej för att vara gjorda i nutid. Mitt förslag var altså att du skulle ägna lite tid åt att utvecklas och inspireras, men jag menar nog egentligen att du behöver lägga mycket tid på att utvecklas.

Dessutom, du kommer hit till WN där där det fakstiskt finns en hel del folk som jobbar med webbdesign och webbutveckling. Det är som att komma på Jaguar-entusiast-klubben med sin epa-traktor. Det du producerat imponerar inte på någon här, och även om du har viljan så ser det inte ut som om du har talangen. Och du kan inte förvänta dig att vi skall vara eld och lågor över det du gjort.

Något som förvånar mig är dock hur du har lyckats sälja in dina tjänster trots din portfolio. Kanske är det säljare du skall vara?
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat