Citat:
Ursprungligen postat av Iggy
Nu blev det genast intressant - amatörmässig? Utveckla!
Amatör eller ej, det är helt sant att jag inte är ett företag eller har webbutvecklingen som mitt huvudsakliga yrke; jag är 17 år och studerar till bilmek, där har du sanningen. Men jag har ett brinnande intresse för webbutveckling och kan min sak inom ämnet, dock så är design för tillfället min svagare sida.
Själva portfolion är inte så vacker just nu, det håller jag med om - kommer antagligen att ändra designen på den inom kort. Jag misstar mig säkert, men låter nästan lite som att du trackar ner på mina kunder med "återspeglar kvaliteten på de referenskunder du har" - vad är det för fel på bostadsrättsföreningar och allmänna samlingslokaler? 
|
Din sajt och sajterna du byggt känns inte som om dom är gjorda av någon som har känsla för design. Det handlar om färgval, typsnitt etc.
Det ser ut som när en småföretagare låter sin sons kompis som "kan det där med internet" bygga företagets hemsida.
När jag gnällde på kvaliteten på dina referenskunder så handlade det inte om vilken typ av kunder dom var, utan hur deras hemsidor såg ut.
Hade det varit på det glada 90-talet så hade det kanske varit förlåtligt, men en "webbdesigner" som 2010 bygger sådana sajter borde ägna lite tid åt att utvecklas och inspireras. Det är aldrig för sent att lära sig..