Citat:
Ursprungligen postat av Alex
Så länge de behandlar sina kunder som skit så är de sämre. Jag kan inte komma ihåg senaste gången jag fick ett trevligt supportmail tillbaka av Loopia. Frågorna besvarades inte utan att man var arrogant och dryg som vanligt.
Dessutom har de attityden "Vi skiter i förbättringar, det fungerar som det är", vilket är otroligt otrevligt.
Loopia har gått ner sig, och jag skulle aldrig rekommendera Loopia till någon.
|
Har aldrig fått ett otrevligt svar ifrån dem, tvärtom är de alltid jäkligt trevliga i framförallt telefon men också till viss del epost även om de är mer formella där. Så jag säger motsatsen.
Och som det står här ovan, de har nog inte blivit landets största domänhanterare genom att skita i sina kunder och vara dryga. Givetvis finns det fler som är missnöjda med dem än Kalles Domänservice med 100 kunder.
Har du påpekat ditt missnöje med Loopia till deras ledning?