Visa ett inlägg
Oläst 2010-09-15, 13:34 #260
rhuse rhuse är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2006
rhuse rhuse är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2006
Att försöka hävda att SD i en vågmästarroll är bra för Sverige är väl att ta i? Det skulle ju leda till att vi får en minoritetsregering, en bred koalition eller till och med nyval och i båda de första fallen blir regeringen handlingsförlamad. Vill återigen be folk blicka tillbaka på när Ny Demokrati kom i in riksdagen.

Citat:
Ursprungligen postat av simals Visa inlägg
Alla "utlänningar" är inte våldtäktsmän och det har Sverigedemokraterna heller aldrig påstått. Däremot så är "utlänningar" från vissa delar av världen extremt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken enligt oberoende organisationer såsom Brottsförebyggande Rådet och norsk polis.
Fast det finns faktiskt en grupp som är solklar etta för nästan alla brott - Män. Jag säger inte att män ska förbjudas, jag känner många trevliga män som inte våldtar. Det har dock blivit ett problem i samhället som jag inte tror kan lösas på något annat sätt än att vi tvångsaborterar alla manliga foster så att det inte födds fler män och att vi försöker utbilda de vi redan har här i vår kultur.

Ironi går ju fram dåligt på nätet men jag hoppas du i alla fall börjar fundera på hur vettigt det är att bunta ihop folk i grupper beroende på deras kön, härkomst eller religion. Det blir så fel vilket jag tycker skämtet ovan belyser.

Edit: Jag tycker den här sidan har en ganska bra utläggning om brottsstatistik och invandrare:
http://www.zaramis.nu/blog/2008/02/1...och-etnicitet/

Senast redigerad av rhuse den 2010-09-15 klockan 13:38
rhuse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat