Visa ett inlägg
Oläst 2010-07-08, 13:05 #19
Affiliators avatar
Affiliator Affiliator är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2009
Affiliator Affiliator är inte uppkopplad
Medlem
Affiliators avatar

Reg.datum: Jan 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Menox Visa inlägg
Nu senast fick jag ett svar av er att "Betway har avslutat sin klick-kampanj och det skrevs ett mail om det förra veckan". Jag frågade om jag kommer få min ersättning utav dem.

Det om något är inte okej! Bara för att de avslutar sitt samarbete med er, så kan ni ju inte låta dem slippa betala de affiliates som annonserat åt dem! Jag har som sagt kontaktat diverse personer som kan både det här med affiliate-nätverk men även juridik, och det sätt ni handlar på är inte okej.

OM jag tydligt skriver att mina facebooksidor ligger på domänen facebook.com, och det mediet blir godkänt. Hur kan ni då säga att det INTE är tillåtet? För ni talar emot er själva.

1. Ni säger att ni inte har något att göra med om annonsörerna vill betala eller inte.

2. Men ni säger själva att det enda medlet ni tillåter i nuläget är betald annonsering på facebook.

3. Dock har ju de jag annonserat för SJÄLVA godkänt facebooksidor som medie, vilket bör räcka som bevis!

Om jag säger så här. Ni får i framtiden göra vad ni vill, och agera hur oprofessionellt ni vill. Men jag ska få min provision utbetalad.

Det är på det här sättet ni tjänar pengar.
Vänligen maila [email protected] och skriv att han har tillåtelse att kommentera ärendet publikt så skriver vi ett svar här på dina punkter.
Affiliator är inte uppkopplad