@danielos - Jag förstår att det inte var klockrent för er som ny registrar (och jag har tom för mig att ni släpptes på efter att vi skickade ut nyhetsbrevet där tiderna framgick).
Men jag håller med dig om att det inte alls är optimala öppettider, speciellt inte när det gäller tekniska åtgärder som krävs för att ni som registrarer ska ha möjlighet att utföra registreringar.
Men det här är en topic som ligger i pipen och det planeras från hösten med en 24/7 teknikjour för registrarer.
Nu hade jag själv inte kunnat lösa ditt problem, men du är alltid välkommen att maila mig direkt på
http://wp.nu/pf så ser jag till att passa frågan rätt om jag inte har möjlighet att hjälpa till själv. Men skönt att det löste sig för dig.
@eng3l - Kul att du tycker det!
Det är absolut någonting vi på .SE Registry strävar efter och är min egen bild av hur en registry-registrarmodell bör och ska fungera. Ingen vinner på att en "vi och dom"-attityd.
//Peter