Visa ett inlägg
Oläst 2010-03-30, 10:54 #24
Erotainment Erotainment är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2008
Erotainment Erotainment är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2008
Citat:
Ursprungligen postat av studiox Visa inlägg
Självklart kan insider eller annat "samhällsvetenskapligt" program välja att belysa precis vad dom vill som dom anser är moraliskt tvivelaktigt eller av någon annan anledning för att få höga tittarsiffror. Skadan kan alltså ske även om du kan både stämma tv bolaget/produktionsbolaget samt anmäla det till granskningsnämnden.
Sysslar man med en verksamhet som är fullt laglig, men anses moraliskt förkastlig av många, samt har hög snaskfaktor (diverse nämda TV-program verkar gilla att köra lite snask med jämna mellanrum) så kan det vara bra att ha en liten "mediastrategi" färdig om blir kontaktad.

Jag säljer porrfilm till exempel. Skulle någon reporter stå utanför min dörr, skulle jag svara att jag gärna ställer upp i en paneldebatt i TV tillsammans med andra som säljer porr, förslagvis med Jan Scherman, VD TV4, som äger Canal Plus. Eller varför inte Christina Stenbeck, Kinnevikskoncernen bakom TV 1000, CDON? Eller VD:n på Telia Sonera, som tjänar mest av alla på erotik i Sverige (provision på förmedling av premium sms, betalnummer osv).
Erotainment är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat