Visa ett inlägg
Oläst 2010-03-20, 04:18 #6
BjörnJ BjörnJ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 971
BjörnJ BjörnJ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 971
Jag skulle bli väldigt irriterad om ett konto blir avstängt efter en viss tid, speciellt om man inte har fått flera tydliga varningar i god tid. Vissa tjänster kanske man använder då och då med långa uppehåll mellan.

Speciellt för ett webbhotell tycker jag att 6 månader låter väldigt kort. Om allt fungerar och man inte har behov av att t.ex. lägga till en ny domän eller mailadress kanske man inte behöver logga in på flera år.

Även om en tjänst är gratis tycker jag att man kan förvänta sig att få det man har blivit lovad.

Angående telefonsupporten skulle det väl gå att lösa så att betalande kunder får knappa in sitt användarnummer och PIN-kod för att bli vidarekopplad till supporten. Om de inte har någon PIN-kod blir de upplysta om var de hittar PIN-koden om de är betalande kunder, och att de får använda supportforumet istället om de har gratiskonto.
BjörnJ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat