Citat:
Ursprungligen postat av Menox
Oj! Härligt att ni bjuder upp till diskussion 
Det som hela tiden slår mig det är att man skulle vara tidig, man skulle ha upptäckt det här de där åren just efter år 2000.. Och komma med något liknande, då hade man nog bott i något lyxhus i LA. nu. 
|
Tror nog att ägarna kan göra det den dagen dom väljer att sälja bolaget. Redan nu tror jag varken du eller jag har råd att betala deras tandpetare.
Verkar vara ett jävla schysst arbete att sitta på supporten där och tjäna pengar på att svara på frågor. Lättförtjänta pengar med andra ord.
Ungefär som att sitta på Bodycontact supportavdelningen, ta ut 15-16 tusen efter skatt för att svara på frågor
Citat:
Jaså, så de kodar om allting till php? Intressant. Undra om det blir en exakt klon eller om det blir ett ombygge?
|
Tror jag skrev det i den här tråden, annars kan jag ta det igen.
När jag besökte deras sida för någon vecka sen eller längre tillbaka så hade dom bytt till en väldigt fräsch design, en lite mer ljusare färg men fortfarande rosa. När jag var tillbaka, 5-10 minuter senare var den gamla designen tillbaka igen.
Och när det gäller PHP så står det under "lediga jobb" och "Erfaren PHP-utvecklare" att dom ska koda om från klassisk ASP till PHP under den närmaste tiden.
Man undrar ju vad utvecklarna gör när den franska sajten är färdig och när all kod är omskriven. Kan väl inte finnas mycket och göra? Sitta och titta på koden dag ut och dag in för att hitta småbuggar. Sedan leka lite i Photoshop och så.
Eller ska dom öppna sajter i andra länder, i hela Europa kanske där marknaden finns för nätdejting?
Citat:
Och vart får ni tag i alla nyheter om dejtingsidorna? Intresserad^^
|
Vilka nyheter syftar du på? Att dom ska från ASP till PHP? Att dom ska öppna en sajt på den franska marknaden?