Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
|
Frågan om force majeure kan gälla om det är grov vårdlöshet och inkompetens inblandad samtidigt med falsk marknadsföring.
Visst finns det säkert personer som hävdar att en ADSL anslutning och ett 3G modem räknas som en redundant anslutning men.
"Garanterad högsta möjliga upptid på samtliga tjänster." Falsk marknadsföring och mer åt bedrägeri.
"Sveriges bästa support hjälper dig nästan alla dygnets timmar." Vad ska räknas som nästan alla timmar? Att ha stängt support 10 timmar varje dygn/vardag vet jag inte kalla nästan alla timmar.
"Ny serverhall med senaste teknologin och redundans på alla tjänster." Med falsk marknadsföring. Möjligtvis redundans på inkompetens.
Så vill man driva det vidare kan man säkert lyckas vinna emot dom.
|